SLA Yönetimi

Hizmet Düzeyi Seçimi

Hizmet Düzeyi Sözleşmesi anlamına gelen SLA (Service Level Agreement) lar ile müşterilerimize bizden alacakları hizmetlerin niteliğini, miktarını, teslim zamanını, müdahale ve sorun çözme sü- relerini kendilerinin belirleme imkanını sunuyo- ruz. 

Örneğin herhangi bir müşterimiz kendi lokas- yonundaki klima arızasına bir iş günü içinde müdahale edilmesini ama kritiklik seviyesi yüksek UPS arızasına ise 4 iş saati içinde yerinde servis verilmesini talep edebilir ve hizmet sözleşmesi bedelinin bu kriterlere göre esnetilmesini sağla- yabilir. 

ÇÖZÜMLERİMİZ

İLETİŞİM

ADRES

Kordonboyu Mah. Ankara Cad. No:147 D Blok Kat:3 Daire:13 DAP İst Marine-2 Kartal/ İSTANBUL

TELEFON

0216 251 04 55

TELEFON

0216 251 03 71

EMAIL

info@udora.com.tr

    [Kod-Menu-List]
  • [Kod-Menu-0-Adi]
      [Kod-Menu-0-Alt]
  • [Kod-Menu-1-Adi]
      [Kod-Menu-1-Alt]
  • [Kod-Menu-2-Adi]
    • [Kod-Menu-List]
  • [Kod-Menu-0-Adi]
      [Kod-Menu-0-Alt]
  • [Kod-Menu-1-Adi]
      [Kod-Menu-1-Alt]
  • [Kod-Menu-2-Adi]
      [Kod-Menu-2-Alt]
  • [Kod-Menu-3-Adi]
    • Menü
    • [Kod-Menu-List]
  • [Kod-Menu-0-Adi]
  • [Kod-Menu-0-Alt]
  • [Kod-Menu-1-Adi]
  • [Kod-Menu-1-Alt]
  • [Kod-Menu-2-Adi]
  • [Kod-Menu-2-Alt]
  • [Kod-Menu-3-Adi]
  • [Kod-Menu-3-Alt]
      [Kod-Menu-List]
  • [Kod-Menu-0-Adi]
      [Kod-Menu-0-Alt]
  • [Kod-Menu-1-Adi]
      [Kod-Menu-1-Alt]
  • [Kod-Menu-2-Adi]