Risk Yönetimi
Kurumların riskleri yönetebilmeleri için öncelikle risklerinin neler olduğunu bilmeleri gerekmektedir. Hem risklerin belirlenmesinde hem de yönetilmesinde kurumlara danışmanlık hizmeti verilmektedir.
Risk yönetimi her kurumun kendi karakteristik yapısına göre farklılık teşkil etmekte olup aşamaları şunlardır; •Planlama•Riskleri Belirleme•Nitel Risk Çözümlenmesi •Nicel Risk Çözümlemesi •Risklere Karşı Alınacak Önlemlerin Belirlenmesi •Risklerin İzlenmesi ve Kontrolü
Risklerin kategorize edilmesi ise aşağıdaki gibi yapılabilir; •Uyum Riskleri •Finansal Riskler •Stratejik Riskler •Operasyonel Riskler •Marka/İtibar Yönetimi Riskleri•Raporlama Riskleri •Dış Çevre Riskleri